Thursday 23 January 2014

Panduan Permulaan untuk Hosting Malam Karaoke

Karaoke adalah cara yang pasti -api mempunyai malam yang hebat dengan rakan-rakan anda atau keluarga. Anda tidak perlu pergi ke tempat swasta untuk musim perayaan. Ia kini mungkin untuk menjadi tuan rumah malam karaoke dari privasi rumah anda sendiri, Membenarkan rakan-rakan dan keluarga yang JUN jika tidak terlalu malu untuk menyertai penyertaan dalam peluang untuk menyertai tanpa rasa seolah peka .

Tentukan sistem

Langkah pertama untuk menganjurkan satu Malam persembahan tindakan nyanyian adalah Memilih sistem karaoke lakukan sesuai dengan keperluan anda. Harga yang amat berbeza daripada sistem kepada Sistem . Jika anda merancang untuk hosting pihak sering , Pertimbangkan membeli mesin karaoke dan bukannya menyewa satu. Jika sekiranya anda merupakan acara satu kali sahaja atau sesuatu yang tidak hanya berlaku sekali setahun, menyewa mungkin lebih cekap. Mana-mana sistem anda mendapat shouldhave pemain muzik dan mikrofon. Banyak mesin karaoke supaya bekerja dengan TV atau monitor jadi penyanyi boleh membaca lyrics Sementara melaksanakan.

Angkat Muzik Anda

Selalunya sistem datang dengan beberapa trek tidak -anda- boleh menyanyi , tetapi anda juga mungkin perlu mendapatkan pilihan yang lebih besar . Sebagai contoh, jika banyak kawan-kawan anda adalah peminat blues, anda shouldhave pilihan yang sihat blues lagu-lagu bagi mereka untuk menyanyi. Membeli CD atau DVD karaoke tertentu jika anda perlu, atau menggunakan perisian komputer untuk mengubah pilihan muzik semasa anda ke dalam lagu-lagu karaoke - siap.

Hiaskan

Jika pihak karaoke anda Mempunyai tema khusus, menghiasi tempat anda untuk saman lakukan tema. Tanya tetamu anda untuk datang berpakaian dalam pakaian tema yang sesuai serta zu weiterer Meningkatkan suasana parti. Jika anda mempunyai bajet yang ketat, beberapa pita kertas dan belon adalah semua yang anda perlukan untuk mencipta suasana perayaan dan kos efektif Mereka adalah .

Menyediakan Kertas dan Pen

Lebih ramai orang di pihak anda , semakin sukar untuk Memastikan lakukan semua orang mendapat giliran adil mereka pada mesin karaoke. Memberi semua orang sekeping kertas untuk menulis nama mereka dan pilihan lagu dan kemudian mengumpul mereka semua Apabila orang yang pertama datang untuk menyanyi , dia menulis ke bawah pilihan untuk lagu kedua dan anda tidak menambah ke belakang timbunan. Ini Jaminan semua orang mendapat untuk menyanyi dalam pada putaran yang sama dan tidak ada yang berasa terpinggir.

Ada Makanan Available

Tetamu anda Jun mempunyai banyak masa ke bawah antara lagu-lagu jika ramai orang hadir. Pilihan makanan ringan dan entrees membantu meluangkan masa dan sebagainya memberikan orang ramai satu peluang untuk bersosial antara satu sama lain semasa makan. Menggalakkan tetamu anda untuk meninggalkan semua makanan dan minuman di luar kawasan karaoke tumpahan dicegah dan untuk melindungi sistem karaoke daripada kerosakan.

tema

Memilih tema yang boleh menyeronokkan jika anda mahu untuk meraikan hari istimewa dengan perbezaan anda boleh membuat kostum pada tema tertentu. Orang ramai pihak pelompat Boxing Day Krismas dan anda boleh menyanyi yang bilangan Krismas lalu. Anda boleh melakukan semua orang James Bond Malam berpakaian dan menyanyikan tema atau apa-apa dekad malam khusus daripada 50 kepada 00 itu Mempunyai orang yang sangat khusus untuk berpakaian sebagai dan lagu-lagu untuk menyanyi.

No comments:

Post a Comment