karaoke 1

Syarikat Karaoke Ternama Di Amerika

Mesin Nyanyian, salah satu syarikat pertama yang membawa karaoke ke dalam rumah Amerika , hari ini mengumumkan Nyanyian Mesin Home ™, seorang penceramah yang elegan yang pam keluar bilik -pengisian yang mantap dan tanpa wayar menyambung ke mana-mana peranti yang dibolehkan Bluetooth termasuk telefon pintar , tablet , komputer riba dan banyak lagi . Apabila mood yang sesuai , Home bertukar menjadi atas permintaan, mesin karaoke Wi -Fi yang dibolehkan . Ia dipasangkan ke TV anda melalui HDMI dan bersambung dengan awan tanpa wayar. Dengan satu klik, anda mempunyai akses segera kepada Nyanyian Mesin Play ™, satu platform yang aliran lebih 8,000 HD video muzik karaoke.
(Foto: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131010/FL95565 )

Nyanyian Mesin Home datang dengan hibrid MIC - Jauh yang menjadikan ia mudah untuk mengemudi platform Main pada TV anda beratur senarai main dan juga memilih avatar untuk anda dan rakan-rakan anda supaya anda tahu apabila tiba giliran anda untuk menyanyi. Rolling ke BestBuy.com dan kedai-kedai Best Buy pada akhir Oktober, Nyanyian Mesin Home membolehkan anda untuk mengalami sepenuhnya muzik anda , sama ada anda sedang mendengar campuran klasik pada petang Ahad malas atau belting jem kegemaran anda ke dalam mikrofon pada malam Jumaat dengan rakan-rakan.

"Dengan Nyanyian Mesin Home , kami telah mencipta satu speaker Bluetooth anggun dan mesin karaoke dalam satu yang mendapat tempat sebagai tunjang di rumah anda ," kata Ketua Pegawai Eksekutif Nyanyian Mesin Gary Atkinson. "Ini adalah mesin karaoke pertama yang benar-benar diselaraskan, gaya dewasa dan teknologi serba boleh supaya ia digunakan setiap hari. Home ini tentang mengalami muzik , menyampaikan suara yang mantap dan mencipta kenangan yang menyeronokkan dengan rakan-rakan dan keluarga."
Ditubuhkan lebih dari 30 tahun yang lalu , syarikat Mesin Nyanyian telah dijual berjuta-juta mesin karaoke, berkembang sebagai teknologi muzik berubah dari kaset fail audio digital. Kini, dengan Home , syarikat itu melanggar tanggapan pendahulu apa mesin karaoke perlu kelihatan seperti dan menjadikan industri di kepala.
" Karaoke At- rumah masih liar popular tetapi banyak syarikat dalam industri ini lambat untuk berubah. Model terbaru yang besar dan boxy dengan banyak tombol, dan mendapat diletakkan di tingkat bawah tanah atau almari apabila mereka tidak digunakan. Access muzik juga telah menjadi satu cabaran besar , dengan pemilik mesin perlu membeli tan CD atau memuat turun lagu-lagu karaoke individu untuk setiap dolar hanya untuk membuat senarai main, "kata Atkinson. "Home menyelesaikan masalah-masalah ini dengan reka bentuk yang moden , set mudah sehingga , akses kepada salah satu perpustakaan yang terbesar di dunia video karaoke, dan serba boleh supaya ia boleh digunakan setiap hari. Selain itu , kami telah bersepadu yang terbaru Bluetooth, aliran , Wi -Fi dan teknologi berasaskan awan kerana kita tahu ini adalah bagaimana orang mahu untuk berinteraksi dengan peranti mereka hari ini. "

Audio Wireless penuh perasaan

Direka dengan teliti kejuruteraan akustik, Nyanyian Mesin Home dipenuhi dengan 2.1 bunyi omnidirectional , dua tweeters dan subwufer pam untuk pelbagai nota tinggi dan rendah yang unggul. Rumah dengan mudah memenuhi mana-mana bilik dengan bunyi dan menjadikan perkongsian mudah muzik anda. Ia menghubungkan kepada sebarang peranti Bluetooth yang dibolehkan untuk bermain muzik anda sama ada anda stream dari Pandora atau Spotify , atau mempunyai koleksi anda sendiri curated lagu. Plus dengan pelbagai sehingga 33 kaki, anda boleh berkeliaran bilik dengan telefon pintar anda , tablet atau pemain MP3, dan bermain DJ tanpa perlu berjalan kembali ke pembesar suara untuk mengawal muzik anda. Reka bentuk minimalis lagi tersendiri yang bercakap termasuk bawah kabinet mencerminkan yang mencerminkan sekitarnya , menjadikan ia sesuai dengan sempurna ke dalam mana-mana pedalaman.

Perpustakaan Karaoke Mega

Apabila tiba masa untuk hadir keseronokan , Rumah siap. Dimasukkan ke dalam TV anda , Home menghubungkan Nyanyian Mesin Main melalui Wi -Fi dan bertukar menjadi sebuah bilik kebal dicari video karaoke kegemaran anda. Powered oleh Channel KARAOKE (dimiliki oleh Stingray Digital Media Group ), Play menawarkan salah satu yang terbesar, berlesen , perpustakaan video karaoke HD di dunia dengan lebih daripada 8,000 video dihoskan di awan. Tiga tahap langganan menyediakan pilihan mudah , mampu untuk memenuhi keperluan aliran anda sama ada anda mahu akses untuk parti spontan atau malam karaoke mingguan anda. Satu percubaan percuma membolehkan anda cuba sebelum melanggan.

Intelligent Wireless Mic - Jauh

Nyanyian Mesin Home datang dengan mikrofon tanpa wayar yang berfungsi dua masa yang jauh untuk melayari atau mencari perpustakaan karaoke Main dengan artis, lagu, dekad atau populariti. Mikrofon pintar mempunyai fungsi auto bisu dan Bersuara, dan membolehkan anda untuk memilih lagu-lagu yang lebih awal untuk beratur senarai main video. Anda juga boleh memilih avatar anda sendiri untuk melihat siapa yang adalah sehingga seterusnya. Rumah akan bermain dari hari ke malam tanpa gangguan , tidak ada pengurusan muzik diperlukan. Apabila parti itu berakhir, Home tetap meletakkan , dan speaker wireless anda lagi.

Ketersediaan & Harga

Nyanyian Mesin Home boleh didapati untuk $ 299 dan bergolek ke BestBuy.com dan kedai-kedai Best Buy pada akhir Oktober.

Mengenai Nyanyian Mesin

Ditubuhkan pada tahun 1982 , Mesin Nyanyian adalah salah satu syarikat pertama yang memperkenalkan produk karaoke pengguna kepada pasaran massa Amerika Syarikat. Sebagai jenama yang paling diiktiraf di karaoke , Mesin Nyanyian mempunyai sejarah yang panjang inovasi dan adalah yang pertama untuk memperkenalkan monitor, kaset , CD + G teknologi dan digital muat turun muzik karaoke ke pasaran karaoke pengguna. Menyeronokkan Mesin Nyanyian terbaru lagi produk berteknologi maju terus mentakrifkan semula ruang hiburan di rumah. Mesin Nyanyian menjual produk-produk di Amerika Utara dan Eropah. Untuk maklumat lanjut mengenai Mesin Nyanyian, melawat www.singingmachine.com .

Mengenai Channel KARAOKE

Channel KARAOKE , dengan perpustakaan beribu-ribu lagu karaoke yang berkualiti , telah menyebarkan keseronokan karaoke di TV sebagai video mengenai perkhidmatan permintaan boleh didapati di lebih daripada 55 juta rumah di seluruh dunia , dalam talian dengan The KARAOKE Channel masyarakat ONLINE dan kedai muat turun, dan sebagai aplikasi mudah alih untuk sentuh iPhone dan iPod dan Android. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.thekaraokechannel.com .

Mengenai Stingray Digital Media Group

Stingray Digital yang membawa pelbagai platform muzik pembekal perkhidmatan di dunia, dengan lebih 75 juta pelanggan di 71 buah negara yang berbeza. Hartanah Stingray Digital termasuk: Galaxie , perkhidmatan muzik digital yang terkemuka di TV di Kanada dan di Amerika Syarikat; Channel KARAOKE , perpustakaan karaoke berlesen yang terbesar di dunia dan perkhidmatan karaoke di TV dan Internet; Muzik Pilihan Eropah, perkhidmatan muzik digital yang terkemuka di TV di Eropah dan Afrika; Concert TV, perkhidmatan video atas permintaan diedarkan kepada 45 juta rumah di Amerika Syarikat dan di Kanada; Stingray360 , sebuah pemimpin dalam penyelesaian pemasaran untuk perniagaan sensorial ( www.stingray360.com ); Stingray muzik, pelesenan muzik untuk filem, televisyen , pengiklanan dan lain-lain . Stingray Digital kewangan disokong oleh Telesystem dan Novacap . Beribu pejabat di Montreal , Quebec , syarikat itu mempunyai 200 pekerja di pejabat di seluruh Kanada dan pejabat tambahan di Charlotte , Los Angeles , London , England dan Tel Aviv
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul Syarikat Karaoke Ternama Di Amerika. Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : Set Karaoke Paling Murah
Ditulis oleh: Unknown - Monday 21 October 2013

Belum ada komentar untuk "Syarikat Karaoke Ternama Di Amerika"

Post a Comment